سرمربی آلمان: بازیکنان من هر چه خواستم انجام دادند

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

سرمربی آلمان: بازیکنان من هر چه خواستم انجام دادند
بازديد : 1059

سرمربی آلمان  بازیکنان من هر خواستم انجام دادند 1

سرمربی تیم ملی والیبال آلمان گفت: برخی مواقع بازیکنان انتظاراتمربی را بر آورده نمی کنند، اما امروز ملی پوشان آلمان هر چه من خواستم بر آوردهکردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ویتال هیننه در نشست خبریبعد از بازی دوم با ایران، افزود: مربی بودن کار بسیار سختی است. سئوالی که ذهن منرا مشغول کرده این است که چرا دیروز خیلی بد بودیم وامروز خیلی خوب؟ من دیروز مربیبدی بودم اما امروز خوب، واقعا چرا اینگونه شد؟
وی تصریح کرد: بازیکنان آلمان امروز خوب سرویس زدند، در دفاع عالیکار کردند، بهتر از روز گذشته پاس دادیم و این عوامل کافی بود تا پیروز شویم.
سرمربی تیم ملی والیبال آلمان در مورد عملکرد ایران گفت: لیگ جهانیدو پدیده داشت ، ایران و آلمان. تیم آلمان هم اکنون در جایگاه سوم قرار دارد.
وی در تشریح دلایل حضورش در تمرین تیم ملی والیبال ایران و گفتن اینجمله "شما که پیروز شدید، چرا تمرین می کنید" گفت: من معتقد بودم ایراندیروز خیلی خوب بازی کرد و تحت تاثیر بازی آنان قرار گرفتم. به نظر من خیلی خوببودید و نیاز به تمرین نداشتید.
کاپیتان تیم ملی والیبال آلمان نیز در این نشست خبری گفت: افتخار میکنیم که از نظر روحی، روانی و جسمی نسبت به بازی دیروز بهتر بازی کردیم. نتیجه سهبر صفر امروز بسیار شفاف و روشن بود.
وی با بیان اینکه نسبت به بازی اول در برابر ایران به مراتب بهتربودیم، خاطر نشان کرد: دریافت ما عالی وبد و ایران را تحت فشار قرار دادیم.
تیم ملی والیبال آلمان در بازی دوم با ایران سه بر صفر به پیروزیرسید تا با 17 امتیاز در رتبه سوم جدول گروه دوم قرار گیرد.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف